
Reklám és pszichológia a webkorszakban - 4.0 a kiegyezés kora
Cikkszám: 9789638905437
Szerző: SAS ISTVÁN
Hűségpontok értéke (csak regisztrált vásárlóknak): 105

5 250 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Vásároljon 5%-os végösszegi kedvezménnyel az alábbi kuponkóddal: #KONYVKALAUZ5. Ingyenes szállítási költség 15.000 felett!


Összefoglaló:
Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem nyerhet. A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. kompenzációs marketing népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillant a történelmi lehetőség egyfajta kiegyezésre a reklámozók és a közönség közt?
ÚJDONSÁGOK - AJÁNLÁSOK NEKED:
Vásárlói vélemények:

Kérdések és válaszok:
