Reklám és pszichológia a webkorszakban - 4.0 a kiegyezés kora
Cikkszám: 9789638905437
Szerző: SAS ISTVÁN
Hűségpontok értéke (csak regisztrált vásárlóknak): 91
4 530 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Összefoglaló:
Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem nyerhet. A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. kompenzációs marketing népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillant a történelmi lehetőség egyfajta kiegyezésre a reklámozók és a közönség közt?