Boldogság mint cégkultúra
Cikkszám: 9786150091587
Szerző: HSIEH, TONY
Hűségpontok értéke (csak regisztrált vásárlóknak): 78
3 880 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Összefoglaló:
A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása. Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek. Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül. Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen. A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit. Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd. Igyekezz megváltoztatni a világot. Ja, és keress pénzt!Őrülten hangzik? Mindez a normál ügymenet része a Zappos.com nevű online kiskereskedelmi cégnél, ahol a bruttó értékesítési bevétel minden évben meghaladja az egymilliárd dollárt.Tony Hsieh (a kiejtése: séj) 1999-ben 265 millió dollárért eladta a Microsoftnak a LinkExchange nevű vállalatot, amelynek társalapítója volt. Ezt követően csatlakozott a Zapposhoz tanácsadói és befektetői minőségben, majd végül ő lett a cég vezérigazgatója. 2009-ben a Zappos szerepelt a Fortune magazin legjobb 25 munkahelyet feltüntető toplistáján, majd ugyanebben az évben felvásárolta az Amazon az ügylet becsült értéke a zárás napján meghaladta az 1,2 milliárd dollárt.Első könyvében Tony az élete során a limonádés standtól a pizzázón és a LinkExchange-en át egészen a Zapposig és még tovább megtanult különböző üzleti leckéket osztja meg az olvasóival. Végső soron azt mutatja meg, hogy a boldogságot szem előtt tartva hogyan növelhetjük a profitot, a szenvedélyt és a céltudatosságot mind az üzletben, mind pedig az életben.