Agrármarketing - szaktudás
Cikkszám: 9789639935495
Szerző: 356588
Hűségpontok értéke (csak regisztrált vásárlóknak): 70
3 510 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Összefoglaló:
A mai tapasztalat azt mutatja, hogy a kizárólagos fogyasztó- vagy versenytárs-orientáció nem elegendő feltétele a sikeres piaci szereplésnek. A fő cél a külső környezetnek, a fogyasztói és a vevői igényeknek, a versenytársak magatartásának, a makro- és mikrokörnyezet változásának és a vállalat lehetőségeinek (erőforrásainak, erős és gyenge pontjainak) összevetése, összehangolása amit az agrár- és élelmiszer-ipari vállalkozásoknak is szem előtt kell tartaniuk a siker érdekében. Ehhez nyújt segítséget a kötet, amely a marketing korszerű ismereteit agrár- és élelmiszer-ipari termékekhez kapcsolódó adatgyűjtéseken, példákon, elemzéseken keresztül tárgyalja.