A munkahelyii viselkedés 100 alapszabályának továbbgondolása
Cikkszám: 9789635743094
Szerző: DR. PULAY GYULA ZOLTÁN
Hűségpontok értéke (csak regisztrált vásárlóknak): 53
2 650 Ft
A választott opciók feláraival növelt ár!
Összefoglaló:
A munkahelyi viselkedés 100 alapszabályának továbbgondolása Túlélő zsebkönyv munkatársamnak című könyvhözI. változat egy idézettel a könyvből:E könyvet azoknak ajánlom, akik a munkavégzés nehézségeit nemcsak túlélni akarják, hanem harmonikus munkavégzésre, hivatásuk kibontakoztatására törekszenek. Ehhez - némi humorral - tovább kell gondolni a munkahelyi viselkedés alapszabályait. Ahogy a szerző tette: Alapszabály: A főnöknek is szüksége van dicséretre, hiszen ő is ember.Az alapszabály továbbgondolása:A. Ha a főnöknek nincs főnöke, akkor a beosztottjaitól vár dicséretet.B. Ha a főnököt a főnöke nem dicséri, akkor a beosztottjaitól várja ennek kompenzálását.C. Ha a főnököt dicséri a főnöke, akkor nem érti, hogy a beosztottjai miért nem dicsérik.Megegyezik a tapasztalataiddal? Nem értesz vele egyet? Olvasd el és gondold tovább!II. változat (idézet nélkül):Ezt a zsebkönyvet azoknak ajánlom, akik a sok évtizedes munkavégzés nehézségeit nemcsak túlélni akarják, hanem harmonikus munkavégzésre, hivatásuk kibontakoztatására, tisztességes karrier építésére törekszenek. Ehhez nemcsak ismerni kell a munkahelyi viselkedés alapszabályait, hanem tovább is kell gondolni azokat, nem feledkezve meg a humorról sem. Úgy ahogy azt a szerző tette. Olvasd el! Megegyezik a tapasztalataiddal? Netán újszerű? Nem értesz vele egyet? Oszd meg a munkatársaddal és gondoljátok tovább!III. változatÉletünk nagy részét munkahelyünkön töltjük. A gyakran változó körülmények, a kemény főnökök, a problémás munkatársak, az új technológiák sok kihívást jelentenek. Ez a könyv nemcsak a (munka)napi nehézségek túléléséhez ad tanácsokat, hanem hol humoros, hol komoly, de főleg a kettőt ötvöző alapszabályok megfogalmazásával és azok tovább gondolásával irányt mutat a sikeresebb munkavégzéshez, harmonikusabb munkahelyi kapcsolatok kialakításához, a karrierépítéséhez, a hivatás kibontakoztatásához, a szakmai tekintély és az emberi (munkavállalói) méltóság megőrzéséhez. Adhat-e ennél jobb ajándékot munkatársának vagy akár saját magának?